BINGO !

HALLÅ I STUGAN !

Jag är så jävla glad just nu ! Hell yeah, ibland lönar det sig att spendera lite kvalitets tid med sin mor. 
Jag Madelene Andersson kammade hem hela 8000 svenska kronor på sista bingospelet.. full jävla bricka på Superbingon ! Varken jag eller mor kunde tro att detta var sant.. jag fick panik, blev en aning stel så min mami ryckte in och bokstavligen la sig på tutan ! Halleluja, sommarn är räddad ! Visst jag jobbar, men vafan, sista sommarlovet gott folk.. ska njuuuuuta ! Kirrat hela 2 veckors semester också, inte illa för att vara sommarjobbare va, vavavavava ?
Nu jävlar är ni avundsjuka så det står härliga till. Men nej bebisar, ni ska glädjas med mig.. var nära till bingo på många spel idag.. men fan i mig så var det såklart någon annan gamling som fick ta del av dom pengarna. Men.. inte högsta vinst, för den tog jag ! Känn på den ruggugglor och pittgubbar !

Nu kan jag verkligen köpa en ny mascara, glad ! Ska göras imorgon !

WÖÖÖHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ !

Här är min fina bricka .. dock något trasig eftersom mamma kastade fel, men hon har tejpat ihop den så fint. Ursäktar röran med ringar och så, men var väldigt trött och hade mer eller mindre gett upp så jag bara a, ja ni ser.




Kommentarer
Postat av: hahaha

Vad lär du göra med vinstpengarna? Den tönt du är så sparar du nog dem till framtiden. Du är oskuld och lär vara det hela livet så töntig som du är.

2009-06-17 @ 00:32:54
Postat av: Maddeflojn

hahahahha, say what ?! vad har mitt sexliv med detta att göra du modiga läsare som vågar stå för dina ord ?

2009-06-17 @ 00:49:38
URL: http://maadelenea.blogg.se/
Postat av: Johan

Du din anonyma supernolla kan ju ta o köra upp nått hårt o vasst i röven..



Så töntigt.. O vafan vet du!

VÄX UPP

2009-06-17 @ 03:07:56
Postat av: Johan igen!

Håll dina åsikter för dig själv! Ens handlingar påverkar andra men det verkar du vara antingen för ung eller dum för att förstå.. Personer med dålig självkänsla kan ta väldigt illa vid sig..



Som sagt VÄX UPP!

2009-06-17 @ 03:16:30
Postat av: Linda

Får gratulera:D:D

2009-06-17 @ 07:02:20
Postat av: aaaaaaanna

haha men duuu det var inte illa :O kanske borde börja med bingo.. haha men två veckor ? KOM TILLSTANDÅVA. <3

2009-06-17 @ 13:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0