söndag ?

Goddag kära läsare !

Jag ska bege mig till jobbet om cirka 1 timme.. på cykel så klart. Är lite skeptisk till detta eftersom himlen tycks ha öppnat sig i detta nu och Gud valde att släppa ner regndroppar stora som ärtor, känner itne för att cykla längre. Det är i såna här lägen körkort skulle sitta fint. FYFAN VAD DET REGNAR, helt sick, tror fan det haglar också.. går man ut i det här vädret bör man vara utrustad med en skottsäker hjälm, därmed basta !

Fan va nice, nu fungerar inte tv:n heller, bra där.. där försvann min underhållning. Är i full gång med att se Mommy's boys, så jävla bra ! Det är helt stört..men ändå så bra. Mammorna är rent utav rätt patetiska, i vissa lägen, annars jättegulliga. Vet inte hur det går ihop sig. Dock panik om jag träffade en kille med en sån mamma, en mamma who can't let go.. så att säga.

Anyway, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, vilket var att glo och sen ska jag väl rulla till Konsumbutiken för att plocka lite varor och agera kassörska. Hoppas det har slutat regna, please ?

På återseende fanz !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0