SOMMAR !

Nu ni vänner ser allt ut att ha kommit till sin rätta, strålande väder och jag är frisk !
Har spenderat dagen i solen så klart. mäkta varmt men har fått rätt bra färg, gillar't !
Imorgon ska jag på stan.. need som stuff for Öland ! Åh taggad, röj ! Efter stan blir det arbete så funderar på att tajma in så jag kan åka direkt från stan till jobbet, skulle ju vara perfaberfa !

Just nu känner jag mig väldigt underlägsen.. jag är ensam hemma i ett väldigt stort och tomt hus.. mamma och Anders drog till Oskarshamn, de ska titta på en husbil i Kalmar imorgon för idag sålde vi vår ! Tur i oturen, men boendet på Öland löstes ändå, gutt ! Anyway.. somnade väl halv 7 imorse och gick upp vid 10 vilket innebär att jag är en aning trött just nu och dörför ska jag sova !



Hörs då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0