VILL HA ÖLAND !

Hej hallå !

Är nu hemkommen från en vecka på Öland ! Den gångna veckan har bjudit på både det ena och det andra, mycket bör inte nämnas, annat kommer inte ihågs. Det blir lätt så när man är onykter, full eller totalt wasted alla kvällar på en vecka. Men fyfan vad kul vi har haft ! Och brun har man blivit på kuppen, även några nyanser blondare, där sparade man in en stor summa pengar vill jag lova ! Anyway som sagt, asbra vecka, längtar tillbaka, hatar detta bajsväder som är ute nu ! Men ska ner på stan strax för date med Lisa som hon uttryckte det.. hoppas att hon kan liva upp stämningen i detta träliga skitväder ! Tvivlar inte en sekund.
Berättar mer och slänger väl in en och en annan bild från härjet på Öl-land !

HA DET MINA FANZ ! NI HÅLLER I SER JAG TROTS DÅLIG UPPDATERING. PUSS PÅ ER hhihiHIIHihiih fnizz !

/ glad, men ack så trött och sliten M

Kommentarer
Postat av: Linda

du ska få berätta det ena och det andra kan jag lova dig....

2009-07-06 @ 16:22:08
URL: http://liindajsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0