JAG VET EXAKT VAD DET ÄR FÖR DATUM IDAG !

Aloha !

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Maddes 18års dag ! Yes, nu är jag vuxen, idag börjar livet, nu kommer det gå utför ?

Jag får fira min födelsedag med mina arbetskamrater på Konsum, inte helt fel faktiskt.. man får liksom se det från den ljusa sidan, jag har fått chansen att ha två födelsedagar i år för det riktiga firandet av mig blir på fredag med utgång på kvällen.. ne just det, inte helt fel !
My boss så att säga, ringde idag och frågade om jag kunde jobba fredag kväll, jag var tvungen att säga nej, men det tog emot, hatar att säga nej, fan, för nu har jag ju tagit ledigt på lördag också pågrund av 80års kalas, men det är väl så, man kan inte dela mig på två. Åh så fint jag rimmade.

Anyway, inte långt kvar till jag måste cykla iväg till bussen, ja jag tar bussen idag för det är risk för regn, skyfall, kanske även snö idag. Men tills dess ska jag njuta av.. ja, att göra ingenting. Det är jag jävligt bra på !

Tomorrow, fika med Lisenfisen och Jencan ! Trevligt, bio när ?



Eh, det är liksom när man tar sånna här bilder som man inser att det är dags att städa.. grundligt !

/M

Kommentarer
Postat av: tessan :)

GRATTIS :)

och gud vilket fint hår du har !

2009-07-28 @ 00:23:03
URL: http://theresegruuvell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0