Hallå ja hallå ja hahallå ja !

Still helt ensam hemma, frukstansvärt skönt men ack så tråkigt emellanåt, dessutom kan jag inte riktigt slappna av in på småtimmarna pågrund av mörkret och storleken på huset, man har liksom inte riktigt koll på allt.. panik !

Idag har jag träffat Jennifjärt och Lisafisa (haha, barnslig?) det var väldigt trevligt och jag fick tillfälle att inhandla en fet hoodtröja, underbart, jag kommer bo i den nu. Jaha, jaha what else, har städat lite här hemma, lagat mycket god mat och lyckades även med att få till en sjukligt god smoothie så här på kvällskvisten.. sick god alltså, blir en imorgon också !
Hopplan sa, ska man kankse sova nu ? Neeeeeeee, skulle inte tro det, måste ta vara på ledigheten och därför stanna uppe hela natten, hihihihhihhihihhi.
Imorgon funderar jag på att träffa en vän, som jag inte hört av mig till än ?! Ops, men det är rätt typiskt mig, fan, förlåt ! Blir väl kanske eventuellt bio imorgon också, Harry Potter, oh yeah ! Ba på med nördbrillorna så kör vi !


Watching So you think you can dance right now, och hur bra är inte det ?! Och hur mycket älskar man inte Cat Deeley, så säg mig.. skönaste kvinnan, så jävla naturlig och alltid totally gorgeous, slänger in en bild på na', nuttiplutt gumman va. Oså min favorit domare Nigel, snigel he heheheh hehehe.

Hejdå bloggen, vi ses imorn (hejdå macken.. typ ?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0