Buenos días

Avnjutit en frukost för inte alls längesen, mumma. Jag älskar verkligen frukost, vet itne varför men det är ju jävligt gott liksom och på morgonen är man äckligt hungrig så a, mat passar ju rätt bra.. haha trög. Jaha ska man göra något vettigt idag kanske ? Jag tror så, hoppas hoppas att det blir bio ikväll, rätt sugen på popcorn.. hahahaha !

Annars då.. Ellen DeGeneres är ju jävligt bra ! Checkaaaa det någon gång aight ?!

Tänkt på en sak.. vad har det gått.. typ lite mer än en vecka sen jag såg Anna sist, förstår ni att jag inte kommer träffa henne på ungefär 1 år ! DET är sjukt, helt jävla vansinnigt.. har liksom inte fattat det. Meeeeeeen, när hon kommer tillbaka har vi lite planer, blir lite driving in Eskilstuna town under studenten, fett !



/M

Kommentarer
Postat av: Linda

antar att ni INTE besöker mig då :P

Du kommer la till åferren?

2009-07-29 @ 20:51:19
Postat av: annapannaaa :)

tror minsann det är lite mer an en vecka sen nu ;) haha har ju vart här i prick två veckor ;D ikväll åker jag till min värdfamilj, lagom creepy >" haha :D men saknar dig allt och alla. pussss

2009-07-31 @ 19:41:42
Postat av: soffan

dålig uppdatering från fröken andersson märker jag! ;)

2009-08-12 @ 00:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0