sport !

Tack vare, eller pågrund av ? ... friidrotts-VM i Berlin har jag blivit en sportnörd, mer än vanligt. Hela kvällen har spenderats i antingen soffan eller i min säng framför tv:n och just VM. Jag lyckades även hitta en rad klipp osv. på SVT-Play.. skulle inte gått in där för nu har jag nog sett varenda klipp.. spelar ingen roll vare sig det är fotboll, bandy, hästsport eller what ever. Nu är jag fast.. jag fick faktiskt till och med lust att läsa Aftonbladets sportblad. Det mina vänner.. är illa !

Slänger in en bild på denna unga man, Nicklas Wiberg, som just nu är lite av mitt ögongodis under VM.. och tro nu inte att jag enbart kollar på VM för alla muskulösa män, för så är alltså inte fallet !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0