OPRAH ON THE TVSCREEN

Ber om ursäkt för dålig uppdatering SOFIA ! Men är en busy woman nowdays.

Vill imformera allmänheten om att det regnar, jag har fet träningsvärk i rumpan, jag har ont i benhinnorna, känner att jag måste städa mitt rum, men klagar jag ? Är jag depp för det ? Nej, för jag är ledig, ledig ledig, till på lördaaaaaag ! Så enligt mig kan det inte bli bättre ! Man får se allt från den ljusa sidan.

Funderar på att äta snart.. det blir något i stil med yoghurt, macka osv, typ frukost för jag åt lunchen (pannkakor) till ja, frukost.. hahaha !


Åh se där, en bild från Öland.. här har ni mig i ett försök att få fason på jordgubbarna ! Inte lätt !




HEJDÅ !

update soon again !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0